El Papalote y Naciones Unidas

Académico
    Primaria 3
    Detalles
    Traer impreso o escrito 5 datos sobre el tipo de líquido que les tocó para regar su maceta (cada alumno lo escribió en su libreta de tareas)
    20 Sep 7:30am
    PRI3

Micael (vestidos medievales: dragón, princesa o caballero)

(All day)

Maternal, Kinder 1, Kinder 2, Kinder 3
    Detalles
    Venir vestidos con trajes medievales (dragón, princesa, caballero) Salida 11:15 por consejo técnico.
    29 Sep (All day)
    MAT, K1, K2, K3

Picnic Micael

7:30 to 11:45

Niveles Educativos
    Pre-First, Primaria 1, Primaria 2, Primaria 3, Primaria 4, Primaria 5, Primaria 6
    Detalles
    Salida 11:45 por consejo técnico. Traer lunch para compartir. Venir vestidos de princesas medievales, caballeros medievales o dragones.
    29 Sep 7:30am to 11:45am
    PF, PRI1, PRI2, PRI3, PRI4, PRI5, PRI6

Consejo Técnico (salida 11:15)

Maternal, Kinder 1, Kinder 2, Kinder 3
    Detalles
    Salida a las 11:15 por Consejo Técnico de maestros.
    29 Sep 11:15am
    MAT, K1, K2, K3

Consejo técnico

Académico
    Detalles
    La salida es a las 11:45 pm.
    29 Sep 11:45am
    PF, PRI1, PRI2, PRI3, PRI4, PRI5, PRI6

Actividades Hoy

• Fútbol
    3, 4 y 5 años 13:00 to 14:15

Comunidad Educativa El Papalote
Bachillerato Naciones Unidas

We are an educational community that was created out of the concern of some parents to give their children an alternative from the traditional schools already existing in the zone, one of international and human quality.

Jardin de Niños El Papalote was born in the school year of 1994 -1995. Year after Year, we have united as a bilingual school (English – Spanish) that reflects the cosmopolitan community of Playa del Carmen, with an avant-garde pedagogical educational method that distinguishes us from the rest of the schools in the zone. We have a well-consolidated team and a school history of more than 20 years.

In the year of 2006, we opened middle school, taking the name of Bachillerato Naciones Unidas, focusing on international education and multicultural families. Three years later, in 2009, we opened our high school with the same name. We already have 3 graduated generations.

Lo Importante